> >

Bara Hari Ini

albanjari onlineV2

Bara 2 - Bara mata bila dibontot !

Tuesday, October 12, 2010 ·

Lelaki mana yang tak jadi ber 'BARA' nafsu bila lihat aksi artis nih. Bohong waliwong ler jika tak der nafsu. Cerita bagus tapi fotonya tunjuk bontot yang mekar bulat idaman mata lelaki.

Pelik antara mana satu yang mahu dipromosikan. Bontotnyer kah ? atau cerita cerai barainyer? Yang untung pembaca surat khabar. Yang benar, jika dikedai kopi akan dilihat orang-orang tua sambil malu2 pandang foto ini. Jangan sampai tumpah air kopi atas kangkang sudah..!

Hangat pijar 'benda' lu ! Panas beb !! Bukan salah orang suratkhabar pun, tapi salah artis tu juga pi tayang bontot sendat untuk paparan media. 

Tahu ler bontot lu tu bulat solid. Tapi tahan ker nanti kena bakar dengan api neraka. BARA api rokok pun terkehel urat rengkung jerit sakit..inikan pula api neraka. Huh ! Apapun kerana artis ini dah rajin sangat tayang bontot, kita ramai-ramai tengok. 

(*) Bara hati gua cakap lu. Harap bik momma gua tak baca entri ni. Hahaha. Kalo dia baca..mampuih ! 

0 comments:

10 Bacaan Popular Terkini Bikin Hati mem'Bara'

BARA Followers

sekutu blog BARA - MUST CLICK

Nota : BLOG alBanjari Online versi asal (http://politikbanjar.blogspot.com) masih dalam rawatan ICU di Pusat Pakar Google US, demi kesinambungan perjuangan - blog sementara ini dibangunkan untuk penulis terus memblog. Sokongan anda sangat dihargai. Takbir !

TENTANG BLOG INI - BARA

Blog ini dibangunkan bukan sekadar untuk cerita POLITIK. Belasah keliling jika terbit rasa BARA di hati. Terbitan artikel di blog ini mengandungi unsur-unsur 18SG dan 18SX. Hanya kepada yang berani saja dialu-alukan membaca dan melayarinya. Jika hati anda tiba-tiba mem'BARA' jadilah followers blog ini segera. Jangan malu - editor BARA.


JUMLAH PELAWAT BARA (online now !)





TUAN TANAH - LUAS KEBUN 300 EKAR

<br>