> >

Bara Hari Ini

albanjari onlineV2

Notis perletakan jawatan Presiden Blogger PAS Negeri Perak

Thursday, December 2, 2010 ·

Merujuk kepada tajuk diatas, sangat jelas akan hasrat dan niat. Maka dengan ini saya, radens albanjari meletakkan melepaskan jawatan secara rasmi sebagai Presiden Sekretariat Bloggers PAS Negeri Perak berkuatkuasa 3 Disember 2010 yang jatuhnya pada hari yang sangat mulia, jumaat yang juga merupakan penghulu segala hari.

Terima kasih kepada rakan2 blogger yang telah memilih saya sebagai Presiden di Konvensyen Bloggers PAS Perak pada januari 2010 yang lalu. Notis rasmi perletakan melepaskan jawatan itu akan saya utuskan secara serahan tangan kepada Ketua Penerangan PAS Negeri Perak selewat-lewatnya pada minggu depan.

Salam dan terima kasih.

Radens ALB - (*) Pelepasan jawatan yang lain juga akan dinotiskan selewatnya sebelum 2011.

7 comments:

Anonymous said...
December 3, 2010 at 4:07 AM  

terima kasih albanjari...jumpa di facebook pulak....laman lagi laju dari blog .kah kah kah

tungkaran hati.blogspot said...
December 3, 2010 at 10:56 AM  

As-salam kulaan. Sebagai anak Banjar yang dilahirkan didaerah Krian, Perak ingin melahir rasa bahawa orang Banjar itu bukanlah PAS dan PAS itu bukanlah hanya untuk orang Banjar (dimana ada Banjar disitu ada PAS, dimana ada PAS disitu ada Banjar).
Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....!juga jauh dihati saya.
Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat
keberkatan daripada perjuangan PAS.
Kembalilah kepada perjuangan asal..!

Anonymous said...
December 3, 2010 at 11:46 AM  

Tungkaran hati..
Julaq ni tahu ka ba politik. Atau julaq jenis mudah puas dgn sedikit. Pas sekadar akan menguasai kelantan sahaja jika berdiri sendiri, hanya dengan kerjasama DAP dan PKR barulah kemenangan ke Putrajaya boleh di intai. Politik tuan bersifat jumud dan skala kecil, perjuangan pas perlu dihayati dalam menegak islam bukan seronok sendiri dengan ungkapan "kembali ke perjuangan asal" Apa Tungkaran ingat dengan undi ahli pas sahaja , yb-yb PAS yg ada tu boleh menang.. kat kelantan boleh la bro...Jiwa mesti besar...kalau setakat nak mengusai 2-3 buah negeri sahaja itu ibarat pandu kancil tapi nak sedap macam naik mercedes tetapi tiada usaha dan cita untuk memilikinya, sekadar angan2. mana boleh...

oleh
libakanluluk

tungkaran hati.blogspot said...
December 3, 2010 at 12:04 PM  

Anonymous kulaan...
Banaran haja! ulun ini bukanlah ahli politik tetapi meniring jua keadaan damini....! ringkasnya didalam suara hati ulun menyambat PKR dan DAP itu bukanlah kawanan yang baik untuk berpolitik. Bukankah dalam agama dan adat ada dipadahkan bahawa untuk mendapat kebaikan carilah kawanan yang baik!

Barelaan. wassalam.

Anonymous said...
December 3, 2010 at 3:19 PM  

Tuan-tuan jangan mensyirikkan Allah.. Allah tak pernah menjajikan dalam kuasa politik & pemerintahan ada kejayaan. Bukan itu yang di perjuangkan oleh Rasulullah dan Sahabat..
Berjuanglah dengan ikhlas.. bukan kerana pangkat dan nama.. Kerana Allah semata-mata..

Sabahan..

blogenstarz said...
December 3, 2010 at 5:23 PM  

DiMalaysia ni bangsa suku2 MELAYU.Banjar ke,Bugis ke,Jawa ke,Minang Ke..... apa ada hal.
Politik yang tidak membela kita , Kita tinggalkan saja...
JANGAN GADOH2....

Anonymous said...
January 23, 2013 at 8:05 AM  

Quelle est la meilleure façon d'obtenir les mises à jour de mes blogs souscrites?

10 Bacaan Popular Terkini Bikin Hati mem'Bara'

BARA Followers

sekutu blog BARA - MUST CLICK

Nota : BLOG alBanjari Online versi asal (http://politikbanjar.blogspot.com) masih dalam rawatan ICU di Pusat Pakar Google US, demi kesinambungan perjuangan - blog sementara ini dibangunkan untuk penulis terus memblog. Sokongan anda sangat dihargai. Takbir !

TENTANG BLOG INI - BARA

Blog ini dibangunkan bukan sekadar untuk cerita POLITIK. Belasah keliling jika terbit rasa BARA di hati. Terbitan artikel di blog ini mengandungi unsur-unsur 18SG dan 18SX. Hanya kepada yang berani saja dialu-alukan membaca dan melayarinya. Jika hati anda tiba-tiba mem'BARA' jadilah followers blog ini segera. Jangan malu - editor BARA.


JUMLAH PELAWAT BARA (online now !)





TUAN TANAH - LUAS KEBUN 300 EKAR

<br>