> >

Bara Hari Ini

albanjari onlineV2

Kajian tentang 'bulu' lelaki ?

Monday, November 29, 2010 ·

Seperti yang dikutip dari Telegraph, sebuah penelitian dilakukan terhadap wanita berusia 18 hingga 44 tahun. Mereka semua diperlihatkan 15 gambar lelaki yang memiliki janggut dengan beberapa tingkatan. Ada yang dagunya mulus tanpa bulu, sedikit janggut hingga yang memiliki janggut lebat.

Wanita-wanita tadi kemudian diharuskan untuk memilih, lelaki lelaki mana yang menurut mereka dewasa, romantik, agresif dan serius dalam berhubungan cinta.

Hasil yang ditemukan oleh penelitian tersebut cukup mengejutkan. Majoriti dari wanita-wanita tadi memilih lelaki lelaki yang memiliki janggut ketika menjawab pertanyaan yang diajukan.

Wanita-wanita tersebut juga menganggap lelaki yang jarang bercukur memiliki daya tarik tersendiri. Pada akhirnya mereka lebih memilih lelaki lelaki berjanggut sebagai pasangan hidup mereka.

* Wak Bara - Maaf kerana letak tajuk ..'bulu' lelaki, sebenarnya merujuk kepada bulu di dagu lelaki..hehehe, apa pun ini masa terbaik untuk menyimpan janggut dan bulu..ayuh..!!

0 comments:

10 Bacaan Popular Terkini Bikin Hati mem'Bara'

BARA Followers

sekutu blog BARA - MUST CLICK

Nota : BLOG alBanjari Online versi asal (http://politikbanjar.blogspot.com) masih dalam rawatan ICU di Pusat Pakar Google US, demi kesinambungan perjuangan - blog sementara ini dibangunkan untuk penulis terus memblog. Sokongan anda sangat dihargai. Takbir !

TENTANG BLOG INI - BARA

Blog ini dibangunkan bukan sekadar untuk cerita POLITIK. Belasah keliling jika terbit rasa BARA di hati. Terbitan artikel di blog ini mengandungi unsur-unsur 18SG dan 18SX. Hanya kepada yang berani saja dialu-alukan membaca dan melayarinya. Jika hati anda tiba-tiba mem'BARA' jadilah followers blog ini segera. Jangan malu - editor BARA.


JUMLAH PELAWAT BARA (online now !)





TUAN TANAH - LUAS KEBUN 300 EKAR

<br>