> >

Bara Hari Ini

albanjari onlineV2

Patung Liberty berasap disambar kilat !

Tuesday, October 12, 2010 ·


Berasap setelah disambar kilat ! Kejadian yang berlaku minggu lalu. Oleh kerana yang disambar kilat itu patung, mampuih pi ler yeop !


Namun apabila melihat kilat, hati boleh jadi sebak bila mengingati semula nasib yang menimpa adik Shamsul Haziq 14 tahun yang koma setelah dipanah petir 2 tahun lalu.


Hebatnya kasih ibu dan bapa jelas terlihat apabila melihat keadaan shamsul yang dijaga siang dan malam tanpa rasa penat dan lelah. Leleh air mata yeop bila mengenangkan saat kepayahan itu. Shamsul koma dan lumpuh setelah dipanah petir ketika sedang bermain bola yang ketika itu berada di dalam darjah 6.


Kesulitan dan kepayahan keluarga ini telah mendapat liputan krew bersamaMu TV3 lewat April lalu. Doa wak, semoga keluarga ini terus tabah menghadapi dugaan dan ujian Allah swt.



0 comments:

10 Bacaan Popular Terkini Bikin Hati mem'Bara'

BARA Followers

sekutu blog BARA - MUST CLICK

Nota : BLOG alBanjari Online versi asal (http://politikbanjar.blogspot.com) masih dalam rawatan ICU di Pusat Pakar Google US, demi kesinambungan perjuangan - blog sementara ini dibangunkan untuk penulis terus memblog. Sokongan anda sangat dihargai. Takbir !

TENTANG BLOG INI - BARA

Blog ini dibangunkan bukan sekadar untuk cerita POLITIK. Belasah keliling jika terbit rasa BARA di hati. Terbitan artikel di blog ini mengandungi unsur-unsur 18SG dan 18SX. Hanya kepada yang berani saja dialu-alukan membaca dan melayarinya. Jika hati anda tiba-tiba mem'BARA' jadilah followers blog ini segera. Jangan malu - editor BARA.


JUMLAH PELAWAT BARA (online now !)





TUAN TANAH - LUAS KEBUN 300 EKAR

<br>