> >

Bara Hari Ini

albanjari onlineV2

18SG : Ribut kerana iklan ? Gampang lorrr !!

Wednesday, October 13, 2010 ·

Iklan di media maya bisa jana pendapatan lumayan kini. Tak percaya ? Cuba tengok konflik yang berlaku dibawah. Tak bagus ler bikin cara macam tu untuk tarik hits berkunjung ke tapak iklan..! Be Pro ler beb ! - Wak BARA


Siang di Pendam - Malam balas dendam ! Huh lain macam punya iklan nih..bikin gementar jiwa ajaa..dong ! nasib baik fotonya makan-makan, kalo fotonya si Cut Tari ? Lollll...Bisa gegar !!

[..] Ikut cakap syarikat ini. Kalau syarikat ini kata iklan pada september 2010 hanya 10 kupang. Harakah dapat 6 kupang. Bolehlah harakahdaily bagi bonus akhir tahun nanti kepada 13 pekerjanya. BANGANG PUNYA URUSAN!!!

Itu kita belum lagi bincang pasal iklan di harakahdaily. Iklan JANA WANG, MLM, SKIM CEPAT KAYA dan UBAT KUAT!!! Asal wang masuk semuanya kira HALAL!!!!

Saya pun hairan dengan pihak pengurusan harakah ini. Masalah ini sebenarnya adalah masalah yang telah jelas diketahui tapi tiada penyelesaiannya. Kalau kita tak kenal pasti masalah kita boleh terima bahawa pihak pengurusan harakah sedang menyelesaikan dan mencari punca masalah.

Ini dah terang!! tapi tak ada yang berani nak pecat atau buang ulat-ulat ini. Makin hari makin ramai dan makin gemok ulat-ulat ini kerana anda sedang membantu harakah demi perjuangan Islam yang suci!!!

Saya dedah sebahagian kecil, jangan cabar saya untuk mendedahkan lebih teruk lagi!!! Demi Islam demi agama siapa yang tahu masalah ini tolong nasihatkan orang yang bertanggungjawab untuk mengatasi masalah ini sebelum ulat-ulat menjadi kupu-kupu !

Selanjutnya baca di SINI  dan di SINI.

3 comments:

Unknown said...
October 13, 2010 at 5:59 PM  

Salam Wak, Sy nak mintak tolong linkkan blog saya pada blog wak sebagai link Exchange...
http://propasblog.blogspot.com/

terima kasih..

Unknown said...
October 13, 2010 at 5:59 PM  

Salam Wak, Sy nak mintak tolong linkkan blog saya pada blog wak sebagai link Exchange...
http://propasblog.blogspot.com/

terima kasih..

radens albanjari said...
October 14, 2010 at 7:57 AM  

salam RBL - blog tuan telah dipautkan ke blogpist BANJAR.BARA | Terima kasih.

10 Bacaan Popular Terkini Bikin Hati mem'Bara'

BARA Followers

sekutu blog BARA - MUST CLICK

Nota : BLOG alBanjari Online versi asal (http://politikbanjar.blogspot.com) masih dalam rawatan ICU di Pusat Pakar Google US, demi kesinambungan perjuangan - blog sementara ini dibangunkan untuk penulis terus memblog. Sokongan anda sangat dihargai. Takbir !

TENTANG BLOG INI - BARA

Blog ini dibangunkan bukan sekadar untuk cerita POLITIK. Belasah keliling jika terbit rasa BARA di hati. Terbitan artikel di blog ini mengandungi unsur-unsur 18SG dan 18SX. Hanya kepada yang berani saja dialu-alukan membaca dan melayarinya. Jika hati anda tiba-tiba mem'BARA' jadilah followers blog ini segera. Jangan malu - editor BARA.


JUMLAH PELAWAT BARA (online now !)





TUAN TANAH - LUAS KEBUN 300 EKAR

<br>